NIEUW: Tracking Kit 2024

Winstmaximalisatie

met

onze online campagnes

vanaf

€500 per maand

Dit vinden wij

doodnormaal

MAAR VIND JE NERGENS!

ROAS is op zich een leuke metric, een heel eind in de goede richting. Maar van 1 sale met een astronomische ROAS word je ook niet rijk. Liever 100 sales met een wat lagere ROAS. Dat noemen we POAS: Profit-On-Ad-Spend.

Zowel het rendement, ROAS dus, als je aantallen sales nemen we heel serieus, maar het gaat erom dat je onder aan de streep beter uit komt. En daar begeleiden we je heel graag bij.

Als je in de e-commerce zit, dan kom je niet om Performance Max heen. Of je nou alleen bij Google Ads blijft of ook uitwaait naar Social kanalen: wij zetten Performance Max altijd in als belangrijk middelpunt. We genereren er continu sales mee en laten het steeds groeien. Hoe? Met onze unieke opzet.

‘Techniek’ wordt steeds belangrijker in online marketing. De huidige opmars van AI benadrukt dit enorm. Kanalen als Google moeten worden voorzien van zoveel mogelijk data. Bij ons zijn dat geen praatjes; wij zetten hier al 15 jaar stevig op in. Denk aan:

  • Geavanceerde (conversie)pixel implementaties
  • Server-Side tracking
  • Stevig geoptimaliseerde productfeeds

Bij voorkeur regelen we dit helemaal zelf voor je in (in Shopify/Magento/Woocommerce/etc, Google Tag Manager, Channable, Google/Meta Ads/etc), maar indien nodig kunnen we ook schakelen met een bestaande externe partij.

Hoe dan ook zien we dit echt als fundament; iets wat éérst op orde moet zijn voordat we groot succes mogen verwachten van de campagnes.

In Shopify en WordPress/Woocommerce bieden we je de mogelijkheid om je shop integraal te optimaliseren. Met deze methode zien we groei van wel 400% bij sommige klanten. 

Op deze manier kunnen we snel schakelen en echt doen wat er toe doet. Jouw wensen zijn onze leidraad, maar als je ons verder onze gang laat gaan, dat is het resultaat het beste.

We kennen tools als Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads etc. al zolang als ze bestaan. We weten dus echt wat we moeten doen om successen te boeken. Dit is lang niet altijd eenvoudig maar vereist veelal geavanceerde implementaties. Doen we voor je!

Hier kunnen we een boek over schrijven, maar in het kort: dit kan voor beide partijen heel lucratief zijn. Ieder van dit soort ‘deals’ is weer anders, maar als je hierin geïnteresseerd bent, laat het dan zeker horen.

We prikken samen meerdere malen per jaar een moment om goed te bespreken wat wel en niet goed gaat. Hoe gaan we verder?

Ten eerste denken we dat je niet bij ons weg wilt. We ‘verliezen’ namelijk nog geen 5% van onze klanten per jaar. Ten tweede houden we zelf ook niet van langlopende wurgcontracten. Dus als je wilt stoppen: jammer, maar je zult er wel een goede reden voor hebben. En dan mag je dus supersnel stoppen. We dragen de boel aan je over (alles is ten slotte van jóu) en je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.

99% van de bedrijven gebruikt de Google toolsuite. Verstandig! In dat geval richten we dit helemaal voor je in.

Geen beperkingen betekent: écht geen beperkingen. Ook niet in campagnes, advertenties, zoekwoorden of wat dan ook. Alles mag en kan. Gewoon even overleggen en het komt vast en zeker goed.

Om te bepalen hoe we je het beste kunnen helpen, zien we natuurlijk graag hoe je er nu voor staat. Doen we gratis voor je.

We werken on-going aan je campagnes om onze gezamenlijke doelstellingen te behalen.

We zijn echte Google Analytics specialisten. En omdat die informatie zeer belangrijk kan zijn voor jouw campagnes, zetten we het graag perfect voor je op, inclusief geavanceerde filtering, de-duplicatie functies en meer.

Onze specialisten hebben ieder zo’n 20 klanten. (Ter vergelijk: bij veel van onze concurrenten ben je al snel 1 van de 50-200(!) klanten.)

Op deze manier kunnen we je echt goed helpen en vinden het nog eens leuk als je belt ook.

De marketingwereld staat bol van grootspraak. In 99% van de gevallen draait dat uit op 1 van deze dingen:

  • Teleurstelling
  • Black Hat marketing (om al die grootspraak te kunnen waarmaken -maar alleen voor de korte termijn natuurlijk)

Daar word je niet blij van.

Bij AdChamps doen we niet aan grootspraak, al 15 jaar niet. In de (online) marketing kun je de meeste zaken namelijk niet voorspellen en garanties zijn er niet te geven. Heel simpel, betrouwbaar en gezellig op de lange termijn.

Als we onze gezamenlijke doelstellingen niet behalen, doen we iets niet goed. Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Daarvoor willen we perfect meten. Dit richten we helemaal voor je in, waar nodig in samenspraak met je technische partners.

Winst, dat snappen Champs wel

Sales zijn de nieuwe Clicks: heel moeilijk om ze te krijgen is het niet, maar tegen welke kosten? En hoe schaal je dat? Ons geheim is focus op winstmaximalisatie. Soms moet het uit de aantallen komen, soms uit het rendement en soms allebei. We maken voor jou de juiste keuzes zodat het onder aan de streep maar 1 ding betekent: winst (en dat kunnen wij Champs wel). En dat tonen we je hartstikke helder aan.

Data, data, data, voor groot en klein

In e-commerce is niets zo belangrijk als… data. Denk aan (server-side) conversietracking, productfeeds en dataflow naar kanalen als Google/Meta Ads. De prestaties zijn er sterk afhankelijk van, zeker in belangrijke campagnetypen als Performance Max. Bij AdChamps weten we dit al 15 jaar en handelen we er elke dag naar.

De waarheid in e-commerce

Het is een zoektocht, áltijd. Anders had je ook geen bureau als AdChamps nodig. 

De waarheid is dat e-commerce advertising vooral bestaat uit heel veel testen en uitproberen. Bij AdChamps rekenen we erop met 1-3 maanden een ad-account onder controle te hebben. En dan schalen we keihard op.

Dit doen we allemaal voor je

Binnen Google of Bing runnen we campagnes voor je, die werken als een gek. Als een Champ, zou je kunnen zeggen.

Performance Max is de holy grail in e-commerce. Maar slechts weinigen weten hoe je het goed aanstuurt. We leren nog elke dag (Performance Max is nog aan vele updates onderhevig vanuit Google), maar maken elk account een succes met Perfomance Max campagnes. Meestal niet 1, maar een stuk of 5.

Prospecting (nieuwe klanten vinden) én Retargeting (bestaande site-bezoekers alsnog overtuigen) campagnes via Display Advertising.

Bijvoorbeeld via Google, maar mogelijk ook via Social Media (Facebook/Instagram), Adroll en Criteo.

Ook voor de technische implementaties én de creatie van banners zit je bij ons op de juiste plek.

Onder de juiste omstandigheden kan Video-marketing (bijv. via YouTube) geweldig werken.

Laat ons je adviseren hoe je dat aanpakt. Bovendien hebben we partners die voor jou je video / animaties kunnen maken.

Denk aan Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, TikTok.. Alles kan! Wij helpen je de juiste keuzes maken.

Als 1 van de weinigen zijn we in staat gigantische zoekcampagnes te bouwen die volledig dynamisch werken. Bijvoorbeeld op basis van je voorraad, prijs-drempels, periodieke populariteit, seizoen en veel meer. Volledig geautomatiseerde advertenties, zoekwoorden etc. Bespaart je zeeën van tijd en geeft je verreweg de beste performance.

Iets met de som der delen! Alle kanalen gaan namelijk beter werken als deze goed worden verenigd. Maar dan moet je wel al je data op een overzichtelijke manier bij elkaar brengen. Daar zijn wij toevallig een Champ in.

Ruim 15 jaar ervaring!

Voor sommige cases heb je speciale landingspagina’s of mini-websites nodig. Bouwen we voor je.

Google Analytics is het data-fundament waar je op moet bouwen. Wij zijn Champ in het perfect opzetten van je Web Analytics in combinatie met Google Tag Manager. Wil je iets meten? Dan regelen we dat.

We hebben ook veel ervaring met complexe cases en grote meet-vraagstukken.

De mogelijkheden zijn legio, en tegelijkertijd erg afhankelijk van jouw situatie. Maar denk aan A/B-testing, multivariate testing etc. Of gespecialiseerde landingspagina’s. Alles om ervoor te zorgen dat je het maximale haalt uit je huidige bezoekers.

Rapportages moeten 1 ding doen en dat is grote hoeveelheden data begrijpelijk, inzichtelijk en uitvoerbaar maken. Dat is nou net wat veel rapportages niet lukt.

Wij werken met een eigen (en unieke?) combinatie van een live dashboard en rapportage. Zo ben je altijd op de hoogte. Als je wilt lichten we dit 1x per maand uitgebreid aan je toe.

Met onze toolset is het mogelijk om te herkennen wie (welke bedrijven) jouw website bezoeken. 100% waterdicht bestaat in dezen niet, maar dit geeft zeer inzichtelijke informatie waar je daadwerkelijk mee verder kunt.

Word je wel eens gebeld met een sales-vraag? Dan doe je er goed aan Call Tracking te (laten) implementeren. Hiermee maken we inzichtelijk hoeveel van onze marketing-inspanningen leiden tot telefoontjes, en kunnen we hier heel concreet op sturen.

&

onze kanalen
Moet je eens zien!

Google Ads

Bing Ads

Facebook Ads

Instagram Ads

LinkedIn Ads

TikTok Ads

Pinterest Ads

ONZE
champs

Maxim

Si, Maxie!

Judith

Juudje

Dewwellie

Dewwel

Jij misschien?

Word jij onze nieuwe Champ?

Jasper

Juappieyy

Michiel

Michie

Remko

Remster